Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При мен стана нещо мн странно.Оборотите ми играеха и след смяна на ламбда сондата спряха напълно,но след диагностика и нолиране на компа почнаха да клатят пак и сега съм в шах.
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 98' 144kc

    Comment


    • Първоначално публикувано от plameus Покажи съобщение
      pi4ove, i az imah problem s moqta 156-ca. tva oborotite e goliamo poniatie. smenqite na red debitomer, lambda sonda, temperaturen dat4ik i ako ne se opravi, smenqite i kompiutarnoto upravlenie na dvigatelq. 3 meseca se pobarkah s moqta 156-ca dokato q vkaram pak v patq!!!
      ----------------------------------------------------------
      Пич, на кирилица, ако обичаш!
      Това ти е за последен път!
      mod edit
      Е, всичко го знам този лек - сменяш колата или всичко по нея, което си изброил и тя се оправя Само че нещо е неприемлив. Аз лично подозирам или ABS централата или ECU-то. Просто само това вече не е сменено при една 156-ца, която продължава да клати оборотите. Даже от няколко дена е и с изчистени инжектори, има известно подобрение, но като цяло пак си клати оборотите. На човека вече съм му черен, че аз го убедих да си вземе 156-ца а той колко пари наля за този проблем, не е истина просто.
      Въпроса е, че досега никой не може да каже какво причинява това клатене и в какво е повредата. Именно поради това започвам да си мисля, че причините за проблема може да са 101 и при всеки случай е строго индивидуално.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • Дросела пичове. Почиствате си дроселите, рагзлобявате ги на основните им компоненти, лъскате всико, настройвате и готово. Почиствате и клапанчето на байпаса на дросела, както и кондензатора на капака на клапаните от налепите и оборотите заспиват. Стига с тея дебитомери, ламбда сонди, ЕКУ-та и прочее. И аз бях така. Просто трябва да се регулира дросела правилно и всичко заспива.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • И точно след тази процедура при някой хора проблемите започват отново след няколко седмици.... Даже мисля, че има писано тук по въпроса. При теб ти е помогбнало - чудесно, но това не е гаранция, че на всички ще им помогне......., но все пак е нещо, откъдето да тръгне в неравната борба с оборотите на 156.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
            ...но все пак е нещо, откъдето да тръгне в неравната борба с оборотите на 156.
            Ти ако си мислиш, че само 156 е с тези проблеми...
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
              И точно след тази процедура при някой хора проблемите започват отново след няколко седмици.... Даже мисля, че има писано тук по въпроса. При теб ти е помогбнало - чудесно, но това не е гаранция, че на всички ще им помогне......., но все пак е нещо, откъдето да тръгне в неравната борба с оборотите на 156.
              Проблемите идват пак когато само напръскап дросела или го минеш с парцал. Аз говоря за настройка на самата клапа спрямо оста. Абе правете квото искате. Аз мойта си я оправих. Гадайте си, сменяйте си. Ако искаш ела да я видим дали няма да спре да клати обороти.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • На моята всичко и е сменено, дросела е свалян и почистван перфектно даже няма видимо износване никъде и като каже, че ще клати няма спиране. Има дни в които не клати до момента в които не пусна климатика и се започва. Според мен проблема си е в софтуеъра както си го казаха и от Бош. Сега и запалването се скапа , но да речем, че ще се оправи с почистване на инжекторите- в което се съмнявам отново.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                  На моята всичко и е сменено, дросела е свалян и почистван перфектно даже няма видимо износване никъде и като каже, че ще клати няма спиране. Има дни в които не клати до момента в които не пусна климатика и се започва. Според мен проблема си е в софтуеъра както си го казаха и от Бош. Сега и запалването се скапа , но да речем, че ще се оправи с почистване на инжекторите- в което се съмнявам отново.
                  освен почистване дросела понякога се нуждае и от настройка за да не клати обороти. настройката става след сваляне и перфектно почистване .
                  Попитай на лично колегата ОЕМ как го е направи или аз ще ти кажа ако той не ти каже. Не искам да пиша във форума защото може някой да прочете да пробва и да си разцнтрова дросела а като вземат много хора жда пипат дросела става весело. А това се прави много внимателно като се стараеш нда запаметиш първоначално положение така че ако имаш проблем да може да възстановиш първоначалното положение.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • Значи сега ще Ви кажа при мен какво беше. Миналата година купих колата. Вариатора и тракаше постояно. Сложих му ремонтен комплект, почистих дросела и сложих конус филтър. Смених и ламбда и дебитомер тогава и колата нито клатеше нито нищо.

                    Началото на това лято започна да клати обороти. Ама много. По инерция държеше стабилно, но при спиране пропадаха до 500 и скачаха до 1500. И няма оправяне.

                    Реших да сваля дросела. Разгллбих го на състваните му части. Почистих, смазах, регулирах го прецизно и сложих нов ТПС (от който нямаше нужда се установи впоследствие). Щом клата стигнеше 60 градуса оборотите заспиваха и. Чистих дюзи след това и положението почти се оправи на 100%. Само при първоначално палене първите 2, 3 минути поклащаше при спиране.

                    На скоро смених вариатора. И край на клатенето на обороти. Няма веднъж да клати, веднъж не. Никога не клати. Студена, топла, по инерция или в какъвто и да е момент не заклаща изобщо. Като се движа държи 1100 оборота по оборотомер. Щом спра тотално да се движа секунда след това падат до нормалното на празен ход.

                    Вие решете какво да правите от тук нататък. М/у другото като извадих стария вариатор и го отворих шайбата се беше износила може би с микрони. Просто беше една все едно е настъргана от шкуртка.

                    Това са ми впечатленията. Мисля, че това с вариатора беше финния ремонт от който вече изчезна и най-малкия помен от клатенето.

                    И за финал да кажа, че големия ад с оборотите се оправя с правилното регулиране на дросела. Оста му трябва да се върти много леко във втулката. С годините м/у оста и втулката се е наслагвало масло което е станало като налеп. От там и по трудното въртене. С крака на педала не се усеща това, но явно моторчето го усеща. Знам ли. Аз така си оправих колата. Ако някой смята, че не е по силите му този ремонт. Мога да му помогна.

                    И най-важното! Сменяйте компоненти по инжекциона единствено и само тогава когато се установи нарушение в работата на някои от тях. Така на слука и защото просто сте прочели тук... е смешно да го правите.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 22:10.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Да допълня - клатенето може да се получи и от разместено винтче на газта при клапата - ако е натегнато играят над 1000, ако е отхлабено - падат до 500. Или тази вечер го установих от клапана за отдушника, намиращ се след дроселовата клапа, щото има и един преди нея отдушник

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                        Да допълня - клатенето може да се получи и от разместено винтче на газта при клапата - ако е натегнато играят над 1000, ако е отхлабено - падат до 500. Или тази вечер го установих от клапана за отдушника, намиращ се след дроселовата клапа, щото има и един преди нея отдушник
                        Недей пипа отдушниците че ще се наиграеш
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Недей пипа отдушниците че ще се наиграеш
                          Знам, той е един вид самоблокиращ

                          Comment


                          • Ако успееш да го извадиш здрав само почисти клапанчето от налепа и това е. Вътре има една пружинка която го натиска на вън. Когато мотора е в идъл режим няма достатъчно вакум и клапанчето е отворено. Понеже дросела тогава е съвсем леко отворен от този клапан се вентилира картера. Когато натиснеш педала и се качиш в обороти вакума засмуква клапанчето на вътре и го затваря. И картера започва да се вентилира през маркуча преди дросела. Това му е ролята. Той също играе роля при оборотите на празен ход. Трябва обаче да се внимава при ваденето. Корпуса му се чупи лесно. И трудно се намира после. Гоямо търсене търсих за един познат дето беше решил да си го чисти и се наигра много сериозно. Така, че внимателно там.

                            М/у другото тогава първото клапанче което намерихме беше различно от неговото. Явно от ЦФ3 мотора. И пружинката му беше по-висока и самото клапанче беше много рязко отсечено в горната му част, а негово беше под конус. И така вакума не стигаше да се затвори и се усещаше огромна загуба на мощност. До 4000 оборота колата неоткъсваше. Дърпа въздух от картера, който е логично неизмерен от дебитомера и... се наиграхме, но така си я караше поне докато намерим същото клапанче. Ще питате защо не сме позлвали старото клапанче и пружинката? Защото ги загубихме в небитието
                            Last edited by oem; d.m.y г., 14:31.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Защо ли проблема и решението му описани от Бош не се коментира изобщо? Аз смятам , че това е сигурното решение. Още повече, че направих труда да се регистрирам в английският форум http://www.alfaowner.com и там такава тема няма. Просто когато някои напише , че има този проблем го съветват преди да сменя каквото и да е да отиде в сервиз на алфа и след това повече постове няма.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • Колега. Аз съм точно с ЕКУ-то което описват БОШ за проблемно. На мен не ми играят обороти. На ламбдата не и се наслагват никакви сигнали! Измерено и потвърдено!
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X